Azaz, az esemény hivatalos nyelvén: Watch Games. See More. Ezzel a szlogennel indult el a magyar-szlovák közös rendezésű férfi kézilabda Európa-bajnokság kampánya, melynek célja, hogy közösségi élményt teremtsen. De vajon mire is készüljenek a szurkolók? Mit jelent a hazai rendezés a magyar drukkerek számára?
A 15. férfi kézilabda Európa-bajnokságra 2022. január 14. és 30. között kerül sor, melyen 24 ország válogatottja vesz részt. Ebben még nincs is semmi pláne, csak a megszokott évenkénti EB vagy VB egyike jön. Az igazi szenzáció, hogy a kvalifikációt szerző nemzetek 1,5 év múlva Szlovákiába és Magyarországra látogatnak el, hogy harcba szálljanak az Európa-bajnoki címért.
A 2004-es magyar és a 2014-es magyar-horvát közös rendezésű női kézilabda Európa-bajnokság után újra felnőtt EB érkezik hazánkba, a férfi szakágat tekintve első alkalommal. A piros, fehér és zöld színeket már világszerte jól ismerik, hiszen a magyar szurkolók szeretete és szenvedélye „határtalan”. Bárhol is játszik nemzeti csapatunk, akár női, akár férfi vonalon, a kifestett, beöltözött, hangkeltő eszközök sokaságával érkező drukkerek ellepik a rendező ország, vagy éppen országok városait és töretlenül biztatják az együttest. Nem is olyan rég kitűnő példáját láthattuk ennek, hiszen az ezévi, Ausztria, Norvégia és Svédország által lebonyolított férfi kézilabda Európa-bajnokságon a magyar drukkerek szűnni nem akaró lelkesedéssel és buzdítással kísérték végig a fiúkat az úton, akik mérkőzésről-mérkőzésre tartották lázban őket és az otthon maradt rajongókat.
A csapat „nyolcadik játékosaként” a srácokkal együtt élték át a szebbnél szebb pillanatokat, az izgalmasabbnál izgalmasabb végjátékokat, együtt sírtak és együtt nevettek. Így alkotott egy „csapatot” játékos és szurkoló, a pálya és a lelátó összefonódásával. Ezekért az élményekért most még messzire sem kell menni, elég a három magyar (Budapest, Debrecen és Szeged) és/vagy a két szlovák nagyváros (Pozsony, Kassa) arénáiba kilátogatni.
A fergeteges hangulat garantált, mely többletenergiát, támogatást, erőt és hitet adhat majd az átalakuló, fiatal, harcos magyar válogatottnak.
Az együttes néhány tagja természetesen a rendezvény kampányából is kiveszi a részét, mely nemcsak a konkrét kézilabda mérkőzések köré épül, de tematikái (Feel More, Taste More, Chill More, Spot More, Do More) turisztikai, gasztronómiai és koncertélményekkel, illetve környezetbarát megoldásokkal várják azokat, akik már az eseményt megelőző másfél évben is élvezni szeretnék a fesztiválhangulatot, kellően ráhangolódva így a januári küzdelmekre.
Élvezd a tematikus élményeket, tartozz a magyar válogatott szurkolói közösségéhez, látogass ki a mérkőzésekre és kiabáld több ezer társaddal együtt: HAJRÁ MAGYAROK!