Címke: Tippek

19
jún

Hozd a legjobb formád kánikulában is!

Az egész évben űzhető szabadtéri szabadidős vagy versenysportok nem mindig kompatibilisek az időjárással.

22
ápr

6 érdekes tény az alvás és az edzés összefüggéséről

Mindenki tudja, hogy aludni egészséges, ahogyan sportolni is. De mi köze a kettőnek egymáshoz? Sokkal több, mint gondolnád. Ha eleget alszol, az például a sportteljesítményeden bizonyíthatóan meglátszik – az alváshiány pedig alááshatja azt. Lássuk, mit tehet még egy jó durmolás azért, hogy sikeres legyél a sportban!

20
ápr

Így végezd hatékonyan a kitörést

A kitörés az egyik legjobb comb- és farizomformáló gyakorlat, de persze csak akkor, ha helyesen csinálod. Bár alapgyakorlat, sokan mégis hibásan végzik. Összeszedtük neked 5 pontban a tökéletes kivitelezés titkait, hogy a lehető legjobb eredményeknek örülhess.

17
ápr

5 jó ok arra, hogy a plank a napi edzésed része legyen

Időről időre felüti a fejét a plankőrület, egyik kihívás éri a másikat. De minek köszönheti a sikerét ez a látszólag egyszerű gyakorlat, ami hídtartás és statikus alkartámasz néven is ismert? Valószínűleg annak, hogy elképesztően hatékony – már ha valaki rendszeresen csinálja. 5 nyomós okot mondunk, amiért érdemes rá akár naponta pár percet szánnod.

3
ápr

4 ok, amiért jó ötlet a lépcsőt választanod a lift helyett

Kevesen definiálják sportágként a lépcsőmászást, pedig ha rendszeresen csinálod, akkor hasonlóan jót tesz a testednek és a lelkednek, mint egy „hagyományos” edzés. Most csak 4 jó okot mondunk a sokból, amiért érdemes mindig a lépcsőház felé venned az irányt a liftre várakozás helyett.

24
Már

Szükséged van-e sportitalra?

Ha megszomjazol edzés közben, meghúzod az ásványvizes kulacsot, és kész. De biztos, hogy ez mindig ennyire egyszerű dolog? Sportolás közben ugyanis nemcsak folyadékot veszítesz: vannak olyan esetek, amikor a víz már nem elég ahhoz, hogy végig a legjobbat tudd nyújtani. Ilyenkor kerülnek a képbe a sportitalok.

15
Már

A sport is lehet flow élmény

Sok szó esik a flow jelenségről, arról viszont valamivel kevesebb, hogy milyen fontos szerepe van a sportban. Pedig valószínűleg te is érezted már azt, hogy szinte szárnyakat kapsz, amikor éppen jól megy az edzés vagy a versenyzés. De hogyan idézhető elő gyakrabban ez az euforikus érzés?

8
Már

Tabata: zsírégetés és állóképesség-fejlesztés villámgyorsan

Többé nem foszthat meg az időzavar a sportolás örömétől és a sikerélménytől! A szuperhatékony tabatával akár pár perc alatt olyan eredményeket érhetsz el, mint egy hosszú kardióedzéssel – és ez nem nagyotmondás. Persze ehhez nagyon oda kell tenni magadat, de megéri. Nézzük, mi is ez pontosan!

4
Már

Bírod szusszal?

Az izmaid még bírnák a strapát edzés közben, de te már kifulladtál, és muszáj pihenned egy kicsit – ismerős a helyzet? Ilyenkor nem biztos, hogy az erőnléteddel van a gond, sokkal valószínűbb, hogy a légzésed minősége nem stimmel. Lélegezz technikásan, és a teljesítményed is jobb lesz!

1
Már

Mi okozhat izomgörcsöt, és mit tehetsz ellene?

Ha komolyan veszed a sportolást, akkor talán már téged is ébresztett fel a legszebb álmodból, derült égből villámcsapásként egy elviselhetetlen fájdalom, amit az izmaid hirtelen, akaratlan összehúzódása okozott. Derítsük ki együtt a miérteket, hogy legközelebb elkerülhesd a kellemetlen meglepetést!